Pages

Wednesday, June 20, 2012

Story of Harlot - Part 2

sambungan dari episod lepas...

Kat supermarket tu, sempat jgk laa aku tinjau2 barangan kat sane..pergh, sume cam mahal gile, baju pon ratusan RM nilainye..duit da laa cukup2 nak beli simcard ngn bayar tambang teksi..xpela, juz tengok2 je, lagipon aku kena ikot amoi nie..die rembat fon aku..dari tingkat satu ke tingkat paling atas, then turun balik sampai tingkat satu, satu benda pon kitorang xbeli..juz observe je..cam aku, nak tgk barang pon xsempat sgt daa, duk perhati kt amoi nie, takot2 die hilang..pastu kitorang pon terus tuju ke van tadi, nk naik pegi tempat lain plak..mase tu laa baru die bg balik fon aku..fuhh, lega gile..

So, mase nk naik van tu laa kitorang sume berpecah..ade yg naik teksi, ade yg pilih nk naik van tu, ade jgk yg nk stay kt supermarket tu..aku plak, sbb xbiase ngan tempat tu, aku ikot org je, aku pilih utk naik van tu..15 minit kemudian, kitorang pon sampai laa kt sebuah seaman club..kt situ laa kitorang lepak sampai petang..mula2 sampai tu aku xterus masuk ke seaman club tu, simcard still aku xcari lagi..aku pon gtau laa kawan2 aku, nak pegi cari barang dulu, then baru aku join dorang..maka, berjalan laa aku sorang2 kt situ..satu demi satu kedai aku masuk,sume xpaham English..terpaksa laa aku guna bahasa isyarat..da guna bahasa isyarat nie, macam2 benda laa dorang salah offer..handfon laa, earphone laa, yg bagi fon umah or fix phone pon ade..sukarnye idup kt sini lau xpandai speak bahasa dorang~

Aku pon give up mencari..tambah2 lagi mase tu sejuk, anjing plak bersepah duk ikot aku..seram jugak bile da 4, 5 ekor duk follow aku nie..besar2 lak tu, xcukup tanah aku nk samak..haha..then, aku pon decide laa utk balik semula ke seaman club tu, Sunshine Seaman Club..kt dalam tu ade heater, so, aku rase selesa laa bile duk dlm tu..aku pon sempat laa observe ape benda yg ad kat dalam seaman club tu..ade bilik karaoke yg private, ade tempat makan, pastu ade cam lounge..kitorang sume duk kt lounge tu laa..pastu ade laa pelayan China 2 orang kt dalam tu..sorang jaga tmpat cashier, pastu sorang lagi duk sembang2 ngn kitorang..die (pelayan) bg segelas air kt aku, aku tengok cam pelik je air dlm gelas tu..bau pon lain macam, so aku tolak laa..aku ckp aku xminum air tu..then aku order air coke satu tin, pastu duk jalan2 sekitar dalam seaman club tu..kt dinding ngn perabot dalam tu penuh ngan nama2 seaman yg penah datang ke tempat tu..sume nama2 Philipine~ aku pon xlepaskan peluang laa, tulis nama kitorang ramai2 kt situ..pastu, aku sempat jgk mintak sedikit souvenir ngan cashier tu, aku mintak exchange note / duit negara dorang ngn duit RM yg aku ade..so, aku pon dapat laa berkeping2 duit matawang dorang..padahal aku bg RM1 sekeping je..haha..

Pastu aku duk rilek2 kt atas sofa ngan cadet Putera, die pon kuar sekali ngan aku mase tu..then datang sorang lagi pelayan kt kitorang, die duk tengah2 antara aku ngan Putera..die senyum2 cmtu sambil tayang die punya aset kt kitorang..Masyaallah~ cam aku ckp kt entry lepas, aku mmg xboleh ngan amoi Tanah Besar nie, ade something yg aku xsuke psl dorang..dengan spontan aku ckp kat amoi tu "Oh, sorry, im not interested to you..cause im totally gay" hahaha..terkejut amoi tu, terus die bangun, then pegi kt tmpat lain..Alhamdulillah, nothing happen =) biarlaa die ingat aku betol2 gay ke ape ke, peduli ape aku..die bukannye lawa pon..tu paling penting~ aku ngan Putera pon duk gelak2 je laa pastu..amoi tu duk kip on tgk kt kitorang, xpuas hati kot kitorang gay to each other..lantak ko laa amoi..hahaha..then, tepat pukul 6.00 ptg, kitorang pon gerak laa ke port..shore leave expired pukul 6.00 ptg, kitorang dah pon terlewat sedikit..tp xkisah laa, kapal bukannye gerak lagi pon..

Takat itu saje laa pengalaman aku kt Qingdao..amiklah iktibar dan pengajaran kt ape yg da jadi kt aku..hahaha~ lau korang2 sume xde pengalaman kt tempat org, lagi2 ngan kaum2 harlot nie, buat cam aku..yg penting, hati2..jgn pk sekerat je, pk jauh2..mak ayah kt kampung tu selalu duk doa and harap kt kite, xkan kite nk main2 banda mengarut kt belakang dorang kn? so, pandai2 laa =)




4 comments:

  1. suko aku dengar alasan hop mu guno..haha.gud..alhamdulillah..semoga terus dilindungi..aminn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu je care paling selamat :D ahahahaa..yup, aminnnn~

      Delete
  2. bagusla kalo berfikiran mcmtu...
    sekali dah involve ngan bende2 mcmtu, susah nak patah balik...
    so, hope u tough dlm melawan hawa nafsu...
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..alhamdulillah~ nie sume berkat doa ibu :) btw, thanks~

      Delete